Back to All Events

Uusasiakashankinnan tehopäivä - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?

  • Scandic Pasila Maistraatinportti 3 Helsinki, 00520 Finland (map)

Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?

Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.

Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen koulutuspäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Päivän agenda:

  • Liidien luokittelun lyhyt oppimäärä

  • Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu

  • Prospektoinnin pelikirja ja ajan allokointi kiireisen arjen keskeltä

  • Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen

  • Kontaktointiprosessi - miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?

  • Ensikontaktin ottaminen - Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi

  • Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)

  • Kvalifiointi ja kiinnostuksen herättäminen verkkoneuvottelua kohtaan (Discovery call)

  • Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin

  • Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 290 euroa + alv 24 % . Hinta muille 390 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Tämä koulutus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:

Kolme kovaa K:ta: kontaktointi - kohtaaminen - klousaus 17.3.2022
Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen 29.3.2022
Neuvottelu- ja esiintymistaidot 24.5.2022
Ostopäätöspsykologiaa 31.5.2022


Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

Marko Lehtinen on tehnyt 14 vuotta töitä Trainers’ Housessa myynnin parissa. Hänellä on vahva osaaminen sekä myyjänä että valmentajana myyntiprosessin kaikista vaiheista. Marko on ollut viimeiset kuusi vuotta Trainers’ Housen paras myyjä ja hänen tarinansa on mukana syksyllä ilmestyvässä Kim Väisäsen kirjassa Huippumyyjät. Myyntityön lisäksi Marko valmentaa vuosittain yli 100:ssa erilaisessa tilaisuudessa, joista moni liittyy myynnin kasvattamiseen.

Marko rantautui 15-vuotta sitten Iisalmesta Helsinkiin ja asuu tällä hetkellä Lauttasaaressa vaimon sekä kahden pienen pojan kanssa. Töihin pääseekin nykyään lepäämään. Vastapaino löytyy aikuisiällä mukaan tulleista harrastuksista. Koripalloa 3-divisioonasssa sekä triathlonin eri matkat pitävät mielen virkeänä. Vuodelle 2022 on ensimmäinen täysimatka harkinnassa.

“Ehkä koko kotimaan kovin vesseli mitä tulee asiakkuuksien avaamiseen” -Sani Leino

”Yhteistyö Markon kanssa auttoi kääntämään yrityksemme kurssin” -Antti Niittyviita Prove

 
Previous
Previous
April 20

Tulevaisuudenkestävä myynti - kaikki mitä myyntijohtajan pitää tietää tulevaisuuden teknologioista, trendeistä ja muutoksesta

Next
Next
May 5

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen