Back to All Events

Tekoälyn hyödyntäminen kuvien tuottamisessa

Tekoälystä puhutaan paljon, mutta valitettavan monessa koulutuksessa jäädään pintapuoliselle tasolle, eikä kotiin viemiseksi jää kuin herättäviä esimerkkejä ja pää pyörälle. Monet tarvitsisivat kuitenkin ihan käytännön ymmärrystä siitä, millaisia työkaluja markkinoilla on, mitkä ovat tällä hetkellä hyödyllisimpiä ja miten niitä aidosti käytetään?

Tässä koulutuksessa jätetään kuivat kalvot ja kaunopuheet pois ja keskitytään käytännössä hyödyllisimpiin ja tehokkaimpiin kuvien tuottamiseen liittyviin tekoälysovelluksiin juuri nyt.

Valmentajana toimii modernin myynnin pioneeri Sani Leino, joka on hyödyntänyt käytännössä erilaisia teknologioita ja työkaluja vuosikymmeniä ja ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä sosiaalisen ja digitaalisen myynnin valmennusohjelmaa. Tekoälyn saralla Sani on kuitenkin itse vielä vahvasti kokemusasiantuntija, joten hän jakaa tässä valmennuksessa omia oppejaan viimeisten vuosien ajalta siitä, miten hän ja asiakasyritykset ovat hyödyntäneet tekoälysovelluksia omassa liiketoiminnassaan myynnin ja markkinoinnin saralla. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan innostumaan ja onnistumaan!

Saat valmennuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi.

Agenda:

Tehokkaimmat kuvapohjaiset tekoälysovellukset myyntiin ja markkinointiin juuri nyt
- Midjourneyn perusteet
- Kuvapromptauksen perusteet
- 10 erilaista tyyliä ja käyttötapauksia kuviin

Tehokkaat sisällöntuotannon työkalut + tekoäly
-
Canva + AI
- Adobe + AI 

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
11.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 99 euroa + alv 24 %. Hinta muille 149 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

 
Previous
Previous
December 18

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

Next
Next
February 2

Winter of Sales