Lämpimästi tervetuloa Strateginen Kumppani -kirjan julkistustilaisuuteen kuulemaan ensimmäisten joukossa uusinta tutkimustietoa suomalaisten johtoryhmätason päättäjien ostokäyttäytymisestä.
Suomalaisten myyntiorganisaatioiden tason nostamiseksi Jan Ropponen haastatteli 100 toimitusjohtajaa. Haastatteluissa hän selvitti yksityiskohtaisesti, miten yritysten johtoryhmätasolla tehdään osto- ja investointipäätöksiä ja miten ylintä johtoa saa houkuteltua tapaamaan. Strateginen Kumppani on itsenäinen jatko-osa Miljoonamyyjä-kirjalle, joka ilmestyi vuonna 2020.
Ohjelma:
● Tutkimuksen taustat
● Tärkeimmät löydökset ja havainnot sadasta haastattelusta
● Johtajien parhaat vinkit myyjille
Julkistustilaisuuden jälkeen arvomme viidelle osallistujalle Janin uunituoreen kirjan!
Kenelle: myyjät, myyntijohto, markkinointi ja ylin johto
Kommentteja kirjasta:
“Päätöksenteko on tänä päivänä keskittynyt yhä korkeammalle organisaatioissa. Menestyäkseen myyjän on ymmärrettävä, mikä ajaa ylimmän johdon päätöksentekoa. Jan avaa Strateginen Kumppani -kirjassaan yksityiskohtaisesti, mitä menestyminen korkeimmalla tasolla myynnissä vaatii, minkälaisia toimintatapoja voittamiseen tottuneissa myynti- organisaatioissa on käytössä ja etenkin miten asiakkaan johto pidetään keskiössä läpi koko myyntiprosessin.”
Filip Tinga, Maajohtaja, Gartner
“Strategisessa kumppanuudessa keskustelun pääpaino siirtyy pois ratkaisun hinnasta yrityksen tuloksiin, koska saavutetut hyödyt tekevät hinnasta merkityksettömän. Tässä onnistuakseen myyjän on saatava ylin johto sitoutumaan kumppanuuteen. Ropposen kirja on uraauurtava antaessaan käytännön eväitä siihen, kuinka tämä käytännössä tapahtuu.”
Juha Yli-Petäys, Vice President, Metso Outotec
Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.