Jos mietit, että mitä se social selling oikein on tai ajattelet, että ei siitä ainakaan minun työssäni ole mitään hyötyä, niin tämä koulutus on juuri sinulle! Tai, jos olet jo asiasta jyvällä, mutta haluat päästä parempiin tuloksiin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan? Tämän koulutuksen jälkeen tiedät ainakin, mitä teet tai et tee ja miksi.
Lämpimästi tervetuloa mukaan innostumaan ja onnistumaan!
Aamupäivän aikana käydään läpi seuraavat teemat:
Mitä social selling on ja mitä se ei ole?
Miksi sinunkin kannattaa somettaa - enemmän kuin koskaan ennen
LinkedIn osana B2B myyntiprosessia - mikä myyntiprosessissa muuttuu?
Sosiaalinen myynti LinkedInissä - 8 askelta kohti tuloksia
Myyjän asiakaslähtöinen LinkedIn profiili
Luottamusverkoston kasvattaminen
LinkedIn prospektointi- ja tiedon hakukoneena
Sosiaalinen kuuntelu
Näkemyksellinen (monikanavainen) kontaktointi
Sisällöntuottaminen - eli liidien generointi ja sinun brändäys
Social selling mittarit - seuraa statistiikkaa ja opi parantamaan tuloksia
Myyjän somen ajankäyttö ja tavoitteet
Muistilista oikeaoppiseen sosiaaliseen myyntiin
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 %. Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
Network & Growthin yrittäjä-valmentaja Oona Kankkunen auttaa suomalaisia yrityksiä ja yrittäjiä myynnin sekä tunnettuuden kasvussa. Oonan missio on tehdä myynnistä näkemyksellistä ja sosiaalista sekä viestinnästä vetovoimaista. Hän vaikuttaa myynnin ja markkinoinnin modernisoimiseen sekä näiden yhteispelin parantamiseen mm. social selling -valmentajana, LinkedIn-vaikuttajana ja MMA:n #myynninlähettiläs roolissaan. Hän on Suomessa suosittu sosiaalisen myynnin puolestapuhuja, suosituimpia LinkedIn kouluttajia sekä tunnetun verkostoitumistapahtuman #linkedinafterworkhelsinki perustaja.
Myynnin valmentamisesta Oonalla on 10 vuoden kokemus niin B2C kuin B2B kentässä. Hän on rakentanut kymmenille yrityksille moderneja myynnin prosesseja, pelikirjoja ja valmentanut tuloksellisesti SoMea ja myyntiä mm. IT-, rakennus-, teollisuus-, retail- ja eri palvelualoilla. Oonan ammatillinen liekki palaa myynnin modernisoimiseen ja myynnin arvostuksen parantamiseen Suomessa.