Back to All Events

State of Sales Finland 2022 - Missä mennään myynnissä, nyt ja tulevaisuudessa

  • Kinopalatsi Kaisaniemenkatu 2 00100 Helsinki Finland (map)

Tätä on odotettu! School of Sales toteutti yhdessä Sani Leinon ja Jan Ropposen kanssa ensimmäisen merkittävän tutkimuksen kotimaisen myynnin saralla 2020-luvulla.

State of Sales 2022 -tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kotimaisen myynnin nykytilaa, keskeisimpiä haasteita ja tulevaisuuden näkymiä pandemian aikaisessa ja jälkeisessä maailmassa. Tutkimuksen löydösten avulla voimme nyt antaa sinulle käytännönläheisiä ja toimivia malleja siihen, miten pärjätä paremmin hybridiaikakauden myynnissä.

Aamupäivän aikana kuulet keskeisimmät tulokset ja saat käytännön vinkkejä siihen, miten varmistat oman ja tiimisi myynnillisen menestyksen, nyt ja tulevaisuudessa. Voisiko parempaa kick offia myynnin syksyyn ollakaan?

Agenda ja aikataulu

8.30 Aamukahvit ja verkostoitumista
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 State of Sales 2022 -tutkimuksen päähuomiot
9.50 Paneelikeskustelu - Mitkä ovat myynnin kriittiset menestystekijät pandemian jälkeisessä myyntimaailmassa?
10.20 Tauko
10.45 Sateessa seisoskelijasta Sateentekijäksi = Keskivertomyyjän aika on ohi
”Mitkä asiat erottavat (tutkitusti) parhaat myyjät tänään ja huomenna?" - Jan Ropponen
11.15 Älykäs työskentely x Teknologia x Tunneäly = Myynnillinen menestys
“Miten kuromme myyntiorganisaatioiden kyvykkyyskuilut käytännössä ja varmistamme korkean tuloksentekokyvyn tulevaisuudessa ” - Sani Leino
11.45 Kolme keskeisintä avainhavaintoa kotimaiselle myyntikentälle
12.00 Tilaisuus päättyy

Lämpimästi tervetuloa insiroitumaan ja oppimaan paikan päälle! Voit vaihtoehtoisesti osallistua striimin kautta.

Hinta:

Hinta live-tilaisuuteen on 149 euroa + alv. 24%. Hinta sisältää myös Jan Ropposen supersuositun Miljoonamyyjä-kirjan (arvo 55,90 euroa), jonka saat vain paikan päällä.
Pelkän striimin hinta 99 euroa + alv. 24% (ei sisällä kirjaa). Saat linkin sähköpostiisi 23.8.

Kysy myös ryhmätarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


 

Sani Leino on sosiaalisen myynnin pioneeri, jota on tituleerattu myös Social Selling -teeman tuomisesta kotimaiseen myyntikeskusteluun. Hän on tehnyt sosiaalista myyntiä eri myyntitehtävissä yli 10 vuoden ajan ja auttanut satoja organisaatioita saamaan tuloksia sosiaalisesta mediasta ja valmentanut tuhansia myyjiä moderniin myyntiin. Hänet tunnetaan myös tietokirjailijana (#Myyntikirja & Viiden tähden asiakaskokemus) ja #Myyntipodi-podcastin toisena hostina. 

Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.

 
Previous
Previous
May 31

Ostopäätöspsykologiaa myyjille - Tunneäly myyntityössä™

Next
Next
September 1

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus