Neuropsykologit Bede Broshnan ja Martin Fairn (Gazing Performance Systems, Inc.) ovat tutkineet ostamiseen liittyviä psykologisia vaiheita jo yli 20 vuoden ajan.
Tiedämme nykyään, että ihmisen päätöksenteko koostuu joukosta ennustettavia vaiheita, joita ymmärtämällä myyjä voi parantaa mahdollisuuksiaan onnistua merkittävästi.
Tämä valmennus on School of Salesille räätälöity ja tähän päivään on koostettu parhaat palat Tunneäly myyntityössä™ valmennuspolun Ostopsykologiaa asiantuntijamyyjille -osuudesta.
Valmennus on erittäin toimiva myös markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää ymmärrystään asiakkaiden tunneperäisistä ostomotivaatioista ja näin rakentaa asiakkaan katkeamatonta ostosmatkaa modernin markkinoinnin ja myynnin rajapinnassa.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Päivän agenda:
Tunneälyn määrittely
Myyntiesteet -myyntitunteet
Rakenteen voima - Moderni myyntiprosessi
Miten toimimme paineen alla?
Ostopsykologiaa - Opitaan ymmärtämään uudella tavalla ostajien ostosmatkaa.
Opimme ymmärtämään uudella tavalla asiakkaan ostomotiivit.
Opitaan, miten lyhennämme myyntiprojektien kestoa ja varmistamme kaupat.
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 290 euroa + alv 24 % . Hinta muille 390 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Tämä koulutus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:
Kolme kovaa K:ta: kontaktointi - kohtaaminen - klousaus 17.3.2022
Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen 29.3.2022
Uusasiakashankinnan tehopäivä 28.4.2022
Neuvottelu- ja esiintymistaidot 24.5.2022
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
Mikko Parikka on Adeptus Partners Oy:n ratsastava toimitusjohtaja. Mikko onkin usein sanonut, että jos haluat kehittää tunnetaitojasi, niin hyppää hevosen selkään.
Liike-elämän Tunnetaito-valmentajana korkeaa arvostusta nauttivan Mikon elämäntehtävänä on pureutua työyhteisöjen tunne- ja asenneperäisiin voimavaroihin. Mikon valmennuksissa raivataan tilaa uuden oppimiselle ja muutetaan ihmisten ajattelua täytyy-asennosta haluan-ajatteluksi. Mikon ihmiskeskeiset tunneäly-valmennukset eivät ole pehmeää hyssyttelyä, vaan hyvin tavoitteellista itsensä ja sitä kautta koko tiimin kehittämistä tuottavien tunteiden avulla.
Mikko käsittelee Tunneäly-aiheita kirjoituksissaan, joita voit seurata Myyntiesteet™-blogissa. Mikon löydät myös LinkedIn:sta sekä Instagramista. Lisäksi voit halutessasi liittyä yli 2700 jäsenen Tunneäly myyntityössä LinkedIn-ryhmään, jossa tunneälyyn liittyviä artikkeleita julkaistaan laaja-alaisesti.