Back to All Events

Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen

Kuinka varmistat, että voit tarjota parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle ja miten asiakkuuksien hallinnan lisäksi pystyt satsaamaan myös asiakkuuksien strategiseen kasvattamiseen?

Lämpimästi tervetuloa mukaan nappaamaan valmentajiemme käytännön vinkit!

Aamupäivän aikataulu ja agenda:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Lämpimästi tervetuloa/Anu Varpenius

9.05 Voittavan ratkaisun esittäminen/Kert Kenner
Mitä 2020-luvun asiakkaat aidosti odottavat myynniltä ja myyjiltä?
Mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan ostopäätökseen?
Kuulemisen taito – järki vs. tunne
Arvon myyminen asiakkaalle – 4M malli
Timanttisen tarjouksen sisältö ja painopisteet
Erilaiset ostajapersoonat ja niiden huomiointi ratkaisun antamisessa
10.25 Tauko
10.35 Asiakkuuksien kasvattaminen/Ilona Ylinampa
Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen
Cross- ja upselling -mahdollisuuksien tunnistaminen
Luottamuksen merkitys
Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi
12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 %. Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Tämä koulutus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:

Kolme kovaa K:ta: kontaktointi - kohtaaminen - klousaus 17.3.2022
Uusasiakashankinnan tehopäivä 28.4.2022
Neuvottelu- ja esiintymistaidot 24.5.2022
Ostopäätöspsykologiaa 31.5.2022


 

Kert Kenner on toimitusjohtajana Kenner Company Oy:ssä (www.kennerco.fi). Kert on Suomen vaikuttavimpia myyntikonseptien kehittäjiä ja myynnin johdon valmentajia. Hän on valmentanut yli 20 vuotisella urallaan jo yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaiseksi parempia myyntituloksia. Kert on myös toinen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B myynnissä kirjan kirjoittajista ja suositun #Myyntipodin vetäjistä.

Ilona Ylinampalla on laaja myynnin ja liiketoiminnan johtamisen kokemus kotimaisista kasvuyrityksistä suuriin kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Hän työskentelee Accenturella Principal Directorina Financial, Health & Public Services-liiketoiminnassa. Ilona Ylinampa on myös palkittu valtakunnallisesti Vuoden 2019 Myynnin Johtajana ja Suomen TOP 100 IT Vaikuttajana 2021. Hän kutsuu itseään "sosiaaliseksi nörtiksi", joka innostuu myynnistä ja teknologiasta. Hänen intohimonsa on siirtää teknologiaratkaisuja liiketoiminnan etuihin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin yhdessä yksikkönsä kanssa. Ylinampa haluaa haastaa sekä sisäiset että ulkoiset ihmiset ajattelemaan laatikon ulkopuolella, olemaan luovia, avoimia uusille ideoille ja toimittamaan erinomaisia ratkaisuja.

 
Previous
Previous
March 24

Menestyksekäs myyntistrategia

Next
Next
April 20

Tulevaisuudenkestävä myynti - kaikki mitä myyntijohtajan pitää tietää tulevaisuuden teknologioista, trendeistä ja muutoksesta