Ilman oikeaa myyntistrategiaa ja sen laadukasta toteutusta paraskin strategia jää ylimmän johdon ja hallituksen unelmaksi ja yritys ei saavuta asetettuja tavoitteita. Myyntijohto on vastuussa siitä, että yrityksen strategia toteutuu halutulla tavalla. Tämä onnistuu rakentamalla siihen sopivan myyntistrategian ja jalkauttamalla sitä systemaattisesti.
Tässä valmennuksessa pureudumme myynnin johtamisen ikuisiin ja tärkeimpiin fundamentteihin sekä katsomme, miten parhaiden myyntiorganisaatioiden myyntijohto rakentaa myyntistrategiansa ja johtaa myyjiä.
Valmennuksen jälkeen tavoitteiden saavuttaminen on selkeämpää ja helpompaa. Aamupäivän aikana poimit vähintään 2-3 välittömästi toteutuskelpoista ideaa omaan käyttöön.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Aamupäivän agenda:
● Liiketoimintamallin mukaisen myyntistrategian rakentaminen
● Myyntistrategian tärkeimmän komponentit
● Tavoitteiden asettaminen
● Kaupallisten toimenkuvien uudistaminen ja työsopimusten rukkaaminen
● Miten varmistat, että yrityksen tavoitteet ovat saavutettavissa myynnin ja markkinoinnin nykyresursseilla?
● Miten maksimoit jokaisen myyjän potentiaalin?
● Miten varmistat, että markkinoinnin ja myynnin yhteispeli sujuu ja on hyvin johdettu?
● Millä rutiineilla varmistat, että oma johtamistyösi on mahdollisimman tehokasta?
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 %. Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Tämä koulutus on osa Menestyksen reseptit johdolle -kokonaisuutta, jonka muut osat ovat:
Varmista yrityksesi kasvu 5.4.2022
Digitaalisuus ja myynnin tulevaisuus 20.4.2022
Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen 5.5.2022
Jan Ropponen auttaa myyjiä luomaan enemmän arvoa asiakkaille. Janin filosofia on se, että myyjien kyky luoda arvoa korreloi suoraan heidän myyntituloksensa kanssa. Jan valmentaa mm. maailman johtavien ohjelmistoyritysten myyntiorganisaatioita ja on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.