Back to All Events

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön johtaminen - ei nössöille

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on monen yrityksen yksi tärkeimmistä tavoitteista kaupallisen kehittämisen näkökulmasta. Eikä syyttä, koska jos saat nämä tiimit toimimaan linjakkaasti liikevaihtotavoitteet sekä timanttinen asiakaskokemus mielessään, on hirveän vaikea epäonnistua kaupallisissa ponnisteluissakaan.

Valitettavasti myynnin ja markkinoinnin tavoitteet ovat usein ristiriidassa tai epäjohdonmukaisia keskenään, joten on ymmärrettävää, että yhteistyön tekeminen voi olla arjessa haastavaa. Tilanne vaatii johtamista.

Jos teilläkin "yhteistyö" tarkoittaa viikottaisia palavereita hähmäisellä agendalla, kannattaa osallistua tähän valmennukseen. 

Valmennuksessa käydään läpi, mitä on moderni myynnin johtaminen ja kaupallisen kokonaisuuden haltuun ottaminen. Luvassa käytännönläheisiä vinkkejä ja työkaluja myynnin ja markkinoinnin tavoitteiden linjaukseen ja yhteispelin parantamiseen.

Tämä valmennus ei ole nössöille, jotka kaipaavat vain ideoita palaverikäytäntöihin. Tämä valmennus on niille, jotka haluavat saada myynnin ja markkinoinnin yhteistyön oikeasti haltuun.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Agenda:

-  Moderni myynnin johtaminen – kaupallinen kokonaisuus haltuun (lyhyt oppimäärä)
-  Lisää myyntiä asiakkaan ostamista helpottamalla
o   Asiakkaan ostopolku – myynnin ja markkinoinnin vastuut sen varrella
o   Yhteinen ymmärrys asiakkaasta
o   Ideaalit asiakasprofiilit vai ostajapersoonat? Työkalut profiilien rakentamiseen
o   Asiakkaan erilaiset ostomotiivit
-   Myynnin ja markkinoinnin tavoitteiden linjaus
o   Yhdessä sovittavat asiat asiakkaan matkan varrella
o   Yhtenäiset, linjassa olevat tavoitteet myynnille ja markkinoinnille
-   Teknologian rooli kokonaisuuden johtamisessa

Valmennus auttaa yrityksen kaupallista johtoa, myyntijohtoa ja markkinointijohtoa vihdoin viemään kaupallisten toimintojen yhteistyötä käytäntöön. Valmennus sisältää työkaluja, keinoja ja käytännön ohjeita, joilla viedä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön uudelle tasolle.

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 25,5 %. Hinta muille 299 euroa + alv 25,5 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Kati Huusko-Viikilä on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Kati on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä ja kohonnut alansa suunnannäyttäjäksi ainutlaatuisen näkemyksensä ansiosta. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan.

Tätä nykyä Kati on RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja ja toimitusjohtaja. Revoryn innovatiiviset toimintatavat ovat auttaneet monia asiakasyrityksiä kiihdyttämään kasvuaan. Omistautumisensa alalle Huusko-Viikilä on tuonut esille myös koulutuksissa ja tapahtumissa, joissa hän on toiminut arvostettuna keynote-puhujana ja valmentajana.

 Huusko-Viikilän esikoiskirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari, 2024) on ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista. Katin sitoutuminen uusiin toimintatapoihin ja kasvuun ei ainoastaan edistä hänen asiakkaidensa menestystä, vaan se myös inspiroi koko alaa katsomaan tulevaisuuteen ja omaksumaan muutoksen mahdollisuudet.

 
Previous
Previous
November 26

Modernin Uusasiakashankinnan tehopäivä - Prospektoi, kontaktoi ja kohtaa asiakkaasi kuin todellinen myynnin ammattilainen!

Next
Next
December 11

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen