Back to All Events

Moderni myyntistrategia

Mitä modernissa myyntistrategiassa pitää huomioida?  

Myynnin johtaminen mielletään usein vain myyntitiimin johtamisena. Tässä valmennuksessa käsitellään, mitä kokonaisvaltainen myynnin johtaminen pitää sisällään ja miten kokonaisvaltainen lähestymistapa voi auttaa yritystä optimoimaan kaikkia tulovirtojaan, saavuttamaan kestävää ja skaalattavaa kasvua sekä parantamaan asiakaskokemustaan.

Myynnin johtaminen ei siis ole enää vain myyjien johtamista. Moderni myynnin johtaminen perustuu Revenue Operations -toimintamalliin, joka ottaa kokonaisvaltaisesti huomioon kaikki tulovirrat ja koko kaupallisen organisaation. Myynnin johtamisen tulisi siis kattaa kaikki liikevaihtoa tuottavat ja siihen vaikuttavat myyntiorganisaation osa-alueet. Valmennuksessa syvennytään modernin myyntistrategian rakentamiseen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan! 

Agenda:

·         Miten B2B-myynti on muuttunut ja miten muutokset vaikuttavat myynnin johtamiseen
·         Ostajan ostotyön helpottaminen
·         Rusettimalli-viitekehyksen läpikäynti
·         Mitä kaupallisen kokonaisuuden johtamisessa mitataan
·         Nykyään käytössä olevat myynnin organisoitumismallit ja niiden haasteet
·         Modernin myyntiorganisaation johtaminen
·         Myyntistrategiassa huomioitavat asiat

Valmennus auttaa yrityksen kaupallista johtoa hahmottamaan liikevaihdon tulovirtojen johtamisen kokonaisvaltaisesti sekä ymmärtämään eri tiimien, teknologioiden, prosessien ja asiakasdatan roolin ja merkityksen kasvun generoinnissa.

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 25,5 %. Hinta muille 299 euroa + alv 25,5 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Kati Huusko-Viikilä on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Kati on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä ja kohonnut alansa suunnannäyttäjäksi ainutlaatuisen näkemyksensä ansiosta. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan.

Tätä nykyä Kati on RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja ja toimitusjohtaja. Revoryn innovatiiviset toimintatavat ovat auttaneet monia asiakasyrityksiä kiihdyttämään kasvuaan. Omistautumisensa alalle Huusko-Viikilä on tuonut esille myös koulutuksissa ja tapahtumissa, joissa hän on toiminut arvostettuna keynote-puhujana ja valmentajana.

Huusko-Viikilän esikoiskirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari, 2024) on ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista. Katin sitoutuminen uusiin toimintatapoihin ja kasvuun ei ainoastaan edistä hänen asiakkaidensa menestystä, vaan se myös inspiroi koko alaa katsomaan tulevaisuuteen ja omaksumaan muutoksen mahdollisuudet.

 
Previous
Previous
October 22

WEBINAARI (MAKSUTON): Modernisoi myyntisi - päivitä myyntisi uuteen aikaan 

Next
Next
November 8

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus