Miltä näyttää myynnin maailma elokuussa 2021 ja siitä eteenpäin? Miten varmistat, että olet parhaassa iskussa ja valmiina tuleviin koitoksiin?
Tässä webinaarissa käymme läpi tärkeimmät asiat, jotka on syytä huomioida tulevan menestyksen varmistamiseksi.
Webinaarin isäntänä toimii Sani Leino, joka on yli vuosikymmenen mittaisen myyntiuransa aikana nähnyt ja kokenut monenlaisia muutoksia ja jakaa nyt oman uransa ja tuhansien myyjien parissa vietetyn ajan perusteella kertyneitä oppeja myynnistä.
Lämpimästi tervetuloa mukaan täräyttämään syyskausi 2021 käyntiin!
WEBINAARIN Agenda
- Hybridimyynnin aika on täällä - mitä tämä tarkoittaa myynnille?
- Miten varmistaa tehokas ja tuottava startti syyskauteen?
- Tuoreimmat tuulahdukset tutkimuksista - mitä asiakkaat odottavat juuri nyt?
- Asiakasymmärryksen lisääminen menestystekijänä - miten erottaudut eduksesi kilpailijoista?
- Kokemuksia kentältä viimeisen puolentoista vuoden ajalta - mikä jäi ja mikä muuttui myynnissä?
- Miten varmistamme korkean tuloksentekokyvyn tulevana vuonna 2022?
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä
9.00 Webinaari alkaa
10.30 Webinaari päättyy
HUOM. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi 23.8.
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.