Back to All Events

Markkinointiteknologioista vipuvoimaa myyntiin! (myyntijohdon polku)

  • Tapahtuma järjestetään verkossa (map)
SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Mitkä ovat myyntijohdolle tärkeimmät markkinointiteknologiat ja mihin myynnin vaiheisiin niitä voidaan käyttää? Parhaimmillaan teknologiat vapauttavat myyjien aikaa siihen olennaiseen: asiakkaiden kanssa vuorovaikuttamiseen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan, miten saat parhaat tehot irti näistä teknologioista!

Aamupäivän agenda:  

  • Markkinointiteknologiat lyhyesti

  • REANE-mallin esittely: Missä eri markkinoinnin & myynnin vaiheissa teknologioita voidaan hyödyntää?

  • Asiakkaiden tavoittaminen

  • Asiakkaiden sitouttaminen

  • Asiakkaiden aktivointi

  • Asiakkaiden hoivaaminen

  • Tekemisen tehostaminen

  • Yhteenveto

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Valmennus alkaa

10.30 Kahvitauko

10.45 Valmennus jatkuu

12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 % . Hinta muille 249 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Myyntijohdon polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:

Menestyksekäs myyntistrategia 13.4.2021 (Petri Parvinen)
Strategia todeksi myynnissä 20.4.2021
(Jan Ropponen)
Modernin myynnin teknologiat 28.4.2021
(Sani Leino)
Markkinointiteknologioista vipuvoimaa myyntiin! 4.5.2021
(Tiina Räisänen)
Myynnin ja markkinoinnin voittava yhteispeli 18.5.2021
(Henna Niiranen)


Tiina Räisänen.png

Valmentaja: Tiina Räisänen on Verkkoaseman toimitusjohtaja, tekijä ja unelmoija. #Verkkisläinen jo vuodesta 2007.
Tiina on TOP00 LinkedIn -vaikuttaja Suomessa sekä Bonfire-bisnesvaikuttaja. Hänellä on pian 15 vuotta taivalta takana digitaalisessa maailmassa. Satoja onnistuneita projekteja. Satoja puheenvuoroja digistä, yrittäjyydestä ja elämästä. Tuhansia kohtaamisia yrittäjien, johtajien ja asiantuntijoiden kanssa.

 
Previous
Previous
August 25

MAKSUTON WEBINAARI: Paluu B2B-myynnin arkeen - miten varmistaa vireys ja tuloksentekokyky hybridimyynnin aikakaudella?

Next
Next
September 10

FUTURE OF SALES - MYYNTI VUONNA 2025 (verkkotapahtuma)