Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen?
Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit!
Aamupäivän agenda:
Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen
Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen
Luottamuksen merkitys
Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 149 euroa + alv 24 % . Hinta muille 199 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Myyjän polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:
Uusasiakashankinta minttiin 21.4.2021 (Sani Leino)
Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen 26.4.2021 (Jan Ropponen)
Myynnin psykologiaa 5.5.2021 (Petri Parvinen)
Asiakkuuksien kasvattaminen 20.5.2021 (Ilona Ylinampa)
Ilona Ylinampalla on laaja myynnin ja liiketoiminnan johtamisen kokemus kotimaisista kasvuyrityksistä suuriin kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Hän työskentelee Fujitsu Finlandissa tiedonhallinnan ratkaisujen liiketoiminnasta vastaavana johtajana.
Ilona Ylinampa on myös palkittu valtakunnallisesti Vuoden 2019 Myynnin Johtajana Suomessa. Hän kutsuu itseään "sosiaaliseksi nörtiksi", joka innostuu myynnistä ja teknologiasta. Hänen intohimonsa on siirtää teknologiaratkaisuja liiketoiminnan etuihin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin yhdessä yksikkönsä kanssa.
Ylinampa haluaa haastaa sekä sisäiset että ulkoiset ihmiset ajattelemaan laatikon ulkopuolella, olemaan luovia, avoimia uusille ideoille ja toimittamaan erinomaisia ratkaisuja.