Back to All Events

Asiakkuuksien kasvattaminen (myyjän polku)

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen?

Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit!

Aamupäivän agenda:

  • Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen

  • Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen

  • Luottamuksen merkitys

  • Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Valmennus alkaa

10.30 Kahvitauko

10.45 Valmennus jatkuu

12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 149 euroa + alv 24 % . Hinta muille 199 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Myyjän polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:

Uusasiakashankinta minttiin 21.4.2021 (Sani Leino)
Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen 26.4.2021
(Jan Ropponen)
Myynnin psykologiaa 5.5.2021
(Petri Parvinen)
Asiakkuuksien kasvattaminen 20.5.2021
(Ilona Ylinampa)


Ilona Ylinampa.jpg

Ilona Ylinampalla on laaja myynnin ja liiketoiminnan johtamisen kokemus kotimaisista kasvuyrityksistä suuriin kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Hän työskentelee Fujitsu Finlandissa tiedonhallinnan ratkaisujen liiketoiminnasta vastaavana johtajana.
Ilona Ylinampa on myös palkittu valtakunnallisesti Vuoden 2019 Myynnin Johtajana Suomessa. Hän kutsuu itseään "sosiaaliseksi nörtiksi", joka innostuu myynnistä ja teknologiasta. Hänen intohimonsa on siirtää teknologiaratkaisuja liiketoiminnan etuihin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin yhdessä yksikkönsä kanssa.
Ylinampa haluaa haastaa sekä sisäiset että ulkoiset ihmiset ajattelemaan laatikon ulkopuolella, olemaan luovia, avoimia uusille ideoille ja toimittamaan erinomaisia ratkaisuja.

 
Previous
Previous
May 18

Myynnin ja markkinoinnin voittava yhteispeli (myyntijohdon polku)

Next
Next
May 27

Social Selling - sosiaalisen median tuloksellinen hyödyntäminen (osa 1/3)