Back to All Events

Myynnin ja markkinoinnin voittava yhteispeli (myyntijohdon polku)

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Myynnin ja markkinoinnin välinen yhteistyö tuntuu olevan ikuisuuskysymys ja monessa yrityksessä vielä aivan alkutekijöissään. Mitä hyötyä siitä sitten voisi olla? Eikö yhteinen tavoite ole aina auttaa asiakasta ja ratkaista asiakkaan haasteita? Myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä parantamalla luot yrityksellesi selkeitä kasvun edellytyksiä. Tässä koulutuksessa saat eväät siihen, miten selätät yhteistyön haasteet ja pärjäät entistä paremmin tulevaisuudessa.

Aamupäivän agenda:

  • Erilaisten tuotteiden/palveluiden markkinointi vaatii erilaista taktiikkaa, miten valita oikea?

  • Miten tehdään yhteinen myynnin ja markkinoinnin strategia ja konkreettinen etenemissuunnitelma?

  • Miten mittaroidaan?

  • Asiakkuusmarkkinointi, miksi ja miten?

  • Mitä myynti voi vaatia markkinoinnilta?

  • Muutama case-esimerkki

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Valmennus alkaa

10.30 Kahvitauko

10.45 Valmennus jatkuu

12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 %. Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Myyntijohdon polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:

Menestyksekäs myyntistrategia 13.4.2021 (Petri Parvinen)
Strategia todeksi myynnissä 20.4.2021
(Jan Ropponen)
Modernin myynnin teknologiat 28.4.2021
(Sani Leino)
Markkinointiteknologioista vipuvoimaa myyntiin! 4.5.2021
(Tiina Räisänen)
Myynnin ja markkinoinnin voittava yhteispeli 18.5.2021
(Henna Niiranen)


Henna Niiranen.jpg

Henna Niiranen on kasvua rakastava, teknologioista innostuva B2B-markkinoinnin ja -myynnin osaaja. Arjessa hän pyörittää IT-yrityksen TietoEVRY:n markkinointia Suomessa. Aiemmissa rooleissaan Henna on toiminut CMO:na pk-sektorin B2B-kasvuyrityksessä Integratalla, asiakkuusjohtajana & konsulttina sisältömarkkinointiin erikoistuneessa yrityksessä sekä pohjoismaisen (jo edesmenneen) pörssiyrityksen Affecton markkinoijana.

Hennan intohimona on auttaa ja oivalluttaa, niin kollegoita, asiakkaita kuin muuta verkostoakin. Siksi hän bloggaa, postaa, twiittaa ja puhuu kasvun teemoista verkossa ja livenä.

 
Previous
Previous
May 5

Myynnin psykologiaa (myyjän polku)

Next
Next
May 20

Asiakkuuksien kasvattaminen (myyjän polku)