Back to All Events

Social Selling & Asiantuntijabrändi - miten kirkastat asiantuntijabrändisi ja alleviivaat osaamistasi sosiaalisessa mediassa? (osa 3/3)

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Monet asiantuntijat ja myyjät ovat jo ymmärtäneet, että elämme valistuneiden asiakkaiden aikakaudella, jossa asiakkaat tutustuvat etukäteen organisaation ammattilaisten sosiaalisen median profiileihin, keskustelevat avoimesti tarpeistaan ja etsivät alan ammattilaisia, joita kuunnella, seurata tai joilta pyytää apua ongelmiinsa. Kuitenkin monen asiantuntijan tai myyjän käytännön läsnäolo verkossa loistaa poissaolollaan ja vastaanottaja törmää verkossa vain kuivakkaan CV pohjaan.

Tässä webinaarissa käydään käytännön tasolla läpi, miten voit siirtyä suunnittelemisesta ja jahkailusta tekemiseen ja saat aidosti oman asiantuntijuutesi näkyväksi sosiaalisessa mediassa oman kohdeyleisösi parissa.

Webinaarissa vastataan mm. seuraaviin tuhansia asiantuntijoita pohdituttaviin kysymyksiin: 

- Henkilöbrändi & Asiantuntijabrändi: Miten tuoda oma persoona ja ammatillinen kompetenssi aidosti esiin ilman tyrkytystä ja tuputusta?
- Alleviivaa omat ammattiaiheesi: Miten oman profiilin optimoinnilla voit käytännössä parantaa näkyvyyttäsi omassa avainkohderyhmässäsi?
- Ammatillisen aktivoitumisen askelmerkit: Miten voit aidosti aktivoitua ammatillisesti ilman, että tuhlaat tunteja viikossa selaten somefiidejä?
- Millä sisältömuodoilla kannattaa lähteä liikkeelle: Millaiset sisältömuodot toimivat juuri erityisen hyvin LinkedInissä, Twitterissä & Instagramissa?
- Verkoston vaivaton ja tehokas vahvistaminen: Miten voit luoda helpon rutiinin, millä saat satoja uusia kontakteja omalta alaltasi verkostoosi?
- Miten eri alustojen algoritmit toimivat juuri nyt: Linkki kommentteihin linkkarissa? Hashtägien optimaalinen määrä Instassa? Miten somealgoritmit toimivat juuri nyt?
- Sisältömörköjen taltuttaminen ja aito aktivoituminen: Miten vältät ne tunnetuimmat hidasteet ammatillisen aktivoitumisen tieltä, joita tuhannet asiantuntijat tuskastelevat?

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Webinaari alkaa

10.30 Webinaari loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 49 euroa + alv 24 % . Hinta muille 79 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Sarjan muut osat järjestetään seuraavasti:

Social Selling - Sosiaalisen median tuloksellinen hyödyntäminen 27.5.2021
Social Selling & LinkedIn - Miten otat LinkedInin haltuun myynnissä? 3.6.2021


Sani_Leino_uusi.jpg

Valmentaja Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
Previous
Previous
June 3

Social Selling & LinkedIn - miten otat LinkedInin haltuun myynnissä? (osa 2/3)

Next
Next
June 16

Modernin myynnin tehokkaat teknologiat (myyntijohdon polku)