Back to All Events

Social Selling & LinkedIn - miten otat LinkedInin haltuun myynnissä? (osa 2/3)

  • Tapahtuma järjestetään verkossa (map)
SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Tässä webinaarissa sosiaalisen myynnin pioneeri Sani Leino avaa ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti, miten myyjät ja myyntiä tekevät voivat muuttaa LinkedInin tehokkaaksi myynnin työvälineeksi omaan arkeensa. Sani on omassa työssään hyödyntänyt Social Sellingiä käytännössä vuodesta 2009 ja auttanut satoja organisaatioita ja tuhansia myyjiä saamaan ammatillisesti täydet tehot irti LinkedInistä osana arjen myyntityötä. 

Tämä webinaari on pyhitetty vain ja ainoastaan vastaamaan käytännön tasolla seuraavaan kysymykseen: 
- Miten voin hyödyntää LinkedIniä käytännössä omassa arjen myyntityössäni tehokkaasti?

Webinaarissa käsitellään juuri niitä tärkeimpiä aiheita, joista on ollut eniten hyötyä myyjille satojen valmennusten kokemuksella:

- Digitaalinen ensivaikutelma: Lyhyt alleviivaus, miten vaikutat ammattimaiselta asiantuntijalta etkä tyrkyttävältä myyjältä LinkedInissä
- Sosiaalinen kuuntelu: Miten mukautat oman uutisvirtasi niin, että näet jatkossa enemmän oman kohderyhmäsi sisältöä?
- Prospektointi: Miten prospektoit ja lähestyt potentiaalisia asiakkaita vaikuttamatta tyrkyltä?
- Kontaktointiprosessi: Miten laatia lähestymisviesti, jolla herätät asiakkaasi huomion positiivisesti?
- Social Sellingin parhaat käytännöt: Miten vältät tyypillisimmät sudenkuopat ja toimit heti ammattimaisesti (LinkedIn Do's & Don'ts )
- Tehokäytön hyödyt: Mitä hyötyä myyjälle on LinkedIn Premium & Sales Navigator ohjelmista käytännössä?
- Teknologia modernin myynnin tukena: Millaisia ilmaisia digitaalisia työkaluja on saatavilla, millä tehostaa myyntiä?

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Webinaari alkaa

10.30 Webinaari loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 49 euroa + alv 24 % . Hinta muille 79 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Sarjan muut osat järjestetään seuraavasti:

Social Selling - Sosiaalisen median tuloksellinen hyödyntäminen 27.5.2021
Social Selling & Asiantuntijabrändi - Miten kirkastat asiantuntijabrändisi ja alleviivaat osaamistasi sosiaalisessa mediassa? 10.6.2021


Sani_Leino_uusi.jpg

Valmentaja Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
Previous
Previous
May 27

Social Selling - sosiaalisen median tuloksellinen hyödyntäminen (osa 1/3)

Next
Next
June 10

Social Selling & Asiantuntijabrändi - miten kirkastat asiantuntijabrändisi ja alleviivaat osaamistasi sosiaalisessa mediassa? (osa 3/3)