Back to All Events

Uusasiakashankinnan tehopakkaus - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? (myyjän polku)

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?

Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.

Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen aamupäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.

Aamupäivän agenda:

  • Liidien luokittelun lyhyt oppimäärä

  • Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu

  • Prospektoinnin pelikirja ja ajan allokointi kiireisen arjen keskeltä

  • Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen

  • Kontaktointiprosessi - miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?

  • Ensikontaktin ottaminen - Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi

  • Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)

  • Kvalifiointi ja kiinnostuksen herättäminen verkkoneuvottelua kohtaan (Discovery call)

  • Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin

  • Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Valmennus alkaa

10.30 Kahvitauko

10.45 Valmennus jatkuu

12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 149 euroa + alv 24 % . Hinta muille 199 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Myyjän polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:

Uusasiakashankinnan tehopakkaus - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? 21.4.2021 (Sani Leino)
Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen 26.4.2021
(Jan Ropponen)
Myynnin psykologiaa 5.5.2021
(Petri Parvinen)
Asiakkuuksien kasvattaminen 20.5.2021
(Ilona Ylinampa)


Sani_Leino_uusi.jpg

Valmentaja Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyy yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja , joka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
Previous
Previous
April 20

Strategia todeksi myynnissä (myyntijohdon polku)

Next
Next
April 26

Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen (myyjän polku)