Back to All Events

Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen (myyjän polku)

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Moni myyjä käyttää suurimman osan työajastaan tarjousten tekemiseen ja esittämiseen sekä kaupan hakemiseen. 

Tutkimuksen mukaan n. 40% myynticaseistä ei tänä päivänä päädy mihinkään päätökseen. Asiakas siirtää päätöstä eteenpäin tai ei jostain syystä halua tai pysty tekemään päätöstä. Ehkä asiakas vain shoppaili. Silloin kun asiakas päätykin ostamaan jotain, on hänellä 3-5 vaihtoehtoa harkittavanaan. Huonoimpien myyjien hit-rate tarjouksissa on 10-20% tasolla, kun parhailla se liikkuu 50-90% tasolla.  

Tässä koulutuksessa katsomme, mitä parhaat myyjät tekevät eri tavalla kuin muut. 

Koulutuksen jälkeen tavoitteiden saavuttaminen on selkeämpää ja helpompaa ja pystyt poimimaan itsellesi vähintään 2-3 välittömästi toteutettavaa ideaa.

 Koulutuksessa käsittelemme mm. seuraavia aiheita:  

●    Kannattaako tarjousta tehdä aina kun asiakas pyytää?

●    Mikä on ylipäänsä oikea hetki tehdä tarjous?

●    Miltä näyttää voittavan tarjouksen sisältö?

●    Miten tarjous kannattaa esittää, jos haluaa varmistaa, että asiakas ostaa?

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa

9.00 Valmennus alkaa

10.30 Kahvitauko

10.45 Valmennus jatkuu

12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 149 euroa + alv 24 % . Hinta muille 199 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Myyjän polku järjestetään keväällä 2021 seuraavasti:

Uusasiakashankinta minttiin 21.4.2021 (Sani Leino)
Voittavan tarjouksen tekeminen ja esittäminen 26.4.2021
(Jan Ropponen)
Myynnin psykologiaa 5.5.2021
(Petri Parvinen)
Asiakkuuksien kasvattaminen 20.5.2021
(Ilona Ylinampa)


Screenshot 2020-12-14 at 16.56.33.png

Valmentaja: Jan Ropponen auttaa myyjiä luomaan enemmän arvoa asiakkaille. Janin filosofia on se, että myyjien kyky luoda arvoa korreloi suoraan heidän myyntituloksensa kanssa. Jan valmentaa mm. maailman johtavien ohjelmistoyritysten myyntiorganisaatioita ja on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.

 
Previous
Previous
April 21

Uusasiakashankinnan tehopakkaus - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? (myyjän polku)

Next
Next
May 5

Myynnin psykologiaa (myyjän polku)