Back to All Events

WEBINAARI: Myynnin muuttumattomat menestystekijät

SOS-Banneri_Evenetilla_Logolla.jpg

Olemme viimeisten vuosien aikana kuulleet kyllästymiseen asti, miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut tai miten tietyt toimintamallit eivät enää toimi yhtä tehokkasti kuin ennen. Toisaalta monet myynnin menestystekijät ovat pysyneet varsin  muuttumattomina vuosista tai jopa vuosikymmenestä toiseen ja ne omaksumalla pärjää edelleen erinomaisesti muuttuneessakin  myynnin maailmassa.

Tässä webinaarissa käsitellään näitä myynnin muuttumattomia  menestystekijöitä, jotka omaksumalla sinulla on edellytykset edelleen menestyä myllertävän myyntimaailman keskellä.

Webinaarin isäntänä toimii Sani Leino, joka on yli vuosikymmenen  mittaisen myyntiuransa aikana nähnyt ja kokenut monenlaisia muutoksia ja jakaa nyt oman uransa ja tuhansien myyjien parissa vietetyn ajan perusteella kertyneitä oppeja myynnistä. 

Webinaarin aiheet sopivat hyvin myynnin tekijöille, myynnin esimiehille sekä myynnin parissa työskenteleville asiantuntijoille ja johtajille sekä  B2B että B2C myynnin parista. 

WEBINAARIN Agenda

- Mitkä asiat eivät ole muuttuneet asiakkaiden päätöksenteossa pandemiankaan aikana?
- Myynnin matematiikan ymmärtäminen ja erilaisten myyntisuppiloiden tunnistaminen  
- Tunnista ja erota aidosti tulosta tuottavat toimenpiteet puuhastelusta 
- Myynnin tyypillisempien kompastuskivien välttäminen

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 79 euroa + alv 24 %. Hinta muille 99 euroa + alv 24 %.

Osallistujille lähetetään osallistumislinkki (zoom) ilmoittautumisen jälkeen viimeistään 2.3.


Sani_Leino_uusi.jpg

Valmentaja Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyy yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja , joka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
Previous
Previous
January 19

WEBINAARI: Miljoonamyyjän johtaminen - Miten autan myyjiä voittamaan isoja sopimuksia?

Next
Next
March 17

Diilien voittamistyöpaja (verkossa)