Myynnin kultainen sääntö on aina ollut, että pitää saada seuraava kalenterikiinnitys palaverin päätteeksi. Valitettavasti yksi askel kerrallaan eteneminen ei modernissa B2B-ympäristössä riitä, jos haluaa voittaa isoja kauppoja korkealla hit-ratella.
Tämän takia parhaat myyjät käyttävät myyntihankkeen projektisuunnitelmaa, joka kutsutaan “Win Plan”iksi. Jos tunnistat, että päätöksentekoon sinun kaupoissasi osallistuu useita henkilöitä ja myyntiprosessi sisältää yli 2-3 tapaamista, siinä tapauksessa tämä työpaja sopii sinulle. Kauppakoot 30k ylöspäin miljooniin asti.
Virtuaalisessa työpajassa jokainen osallistuja saa oman Win Plan -mallin (pptx), jonka kautta koko työpaja tehdään.
Valmistautuminen: Valitse yksi oma tunnistettu myyntihanke, joka on hyvin alkuvaiheessa ja haluat varmistaa, että voitat sen!
Päivän aikana käsittelemme muun muassa seuraavia teemoja:
●Mitä Win Plan sisältää?
●Missä myynticaseissa kannattaa ja missä ei kannata käyttää?
●Työstetään valitulla myyynticasella Win Plan, jota pystyt välittömästi työpajan jälkeen toteuttamaan
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Kyselytunti vielä viikko työpajan jälkeen 24.3. Klo 9-10 valmennuksen Howspace-sivustolla.
HUOM. Paikkoja rajoitetusti (max 30 osallistujaa)
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 190 euroa + alv 24 % . Hinta muille 390 euroa + alv 24 %.
HUOM. Kaikki osallistujat saavat lisäksi Janin tuoreen ja suositun Miljoonamyyjä-kirjan.
Osallistujille lähetetään osallistumislinkki (zoom) ilmoittautumisen jälkeen 15.3.
Valmentaja: Jan Ropponen auttaa myyjiä luomaan enemmän arvoa asiakkaille. Janin filosofia on se, että myyjien kyky luoda arvoa korreloi suoraan heidän myyntituloksensa kanssa. Jan valmentaa mm. maailman johtavien ohjelmistoyritysten myyntiorganisaatioita ja on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.