Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen?
Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit!
Agenda:
Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen
Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen
Luottamuksen merkitys
Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi
Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit
Asiakkuuksien jälkihoito
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 290 euroa + alv 24 % . Hinta muille 390 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Myyjän polku järjestetään syksyllä 2021 seuraavasti:
Uusasiakashankinnan tehopäivä - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? 6.10.2021 (Sani Leino ja Marko Lehtinen)
Myynnin rockstara TM 26.10.2021 (Petri Matero)
Asiakkuuksien kasvattaminen 10.11.2021 (Ilona Ylinampa)
Tunneäly myyntityössä 2.12.2021 (Mikko Parikka)
Ilona Ylinampalla on laaja myynnin ja liiketoiminnan johtamisen kokemus kotimaisista kasvuyrityksistä suuriin kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Hän työskentelee Fujitsu Finlandissa tiedonhallinnan ratkaisujen liiketoiminnasta vastaavana johtajana.
Ilona Ylinampa on myös palkittu valtakunnallisesti Vuoden 2019 Myynnin Johtajana Suomessa. Hän kutsuu itseään "sosiaaliseksi nörtiksi", joka innostuu myynnistä ja teknologiasta. Hänen intohimonsa on siirtää teknologiaratkaisuja liiketoiminnan etuihin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin yhdessä yksikkönsä kanssa.
Ylinampa haluaa haastaa sekä sisäiset että ulkoiset ihmiset ajattelemaan laatikon ulkopuolella, olemaan luovia, avoimia uusille ideoille ja toimittamaan erinomaisia ratkaisuja.