Back to All Events

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

  • Hotel Lilla Roberts Pieni Roobertinkatu 1-3 Helsinki Finland (map)

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä valmennuksessa.   

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tämä valmennus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista pidetään hyvää huolta, myös strategisella tasolla.

Päivän agenda:

1. Oikeiden asiakkaiden valinta
• Mitkä ovat kriteerit strategisten asiakkuuksien valinnassa?
• Konseptien merkitys asiakkuuksien hoitamisessa – amatöörit odottavat inspiraatiota, asiakkuusvastaavat heräävät ja menevät töihin
• Asiakkaiden luokittelu ja hoitomallit

2. Asiakassuhteen kypsyystason tunnistaminen
• Hintasuhteesta kohti strategista kumppanuutta
• Asiakassuhteen kypsyystason arviointi
• Asiakkaalle tarjottava arvo suhteen eri kypsyystasoilla

3.Asiakassuhteen syventäminen ja kasvattaminen
• Organisoituminen asiakassuhteen ympärille
• Sitä saat mitä mittaat – asiakkuuden johtamisen KPI:t
• Asiakkuuspalaverit osana asiakkuuden johtamista
• Dialogin eri tasot – strateginen, taktinen, operatiivinen
• Asiakaskohtaisen taktiikan suunnittelu - #CAP – customer account plan
• Account Based Selling lisämyynnin tekemisessä ja asiakassuhteen syventämisessä

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 25,5 % . Hinta muille 590 euroa + alv 25,5 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Kert Kenner on toimitusjohtajana perustamassaan Kenner Company Oy:ssä (www.kennerco.fi). Kert on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin valmentajista. Hän on valmentanut ja kehittänyt yli 20-vuotisella urallaan yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaiseksi parempia myyntituloksia. Kert on myös toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä kirjoittajista ja yhden Suomen kuunnelluimman myyntiin liittyvän podcastin #MYYNTIPODI vetäjistä.

 
Previous
Previous
December 5

Moderni myyntistrategia

Next
Next
December 18

Modernin Uusasiakashankinnan tehopäivä - Prospektoi, kontaktoi ja kohtaa asiakkaasi kuin todellinen myynnin ammattilainen!