Back to All Events

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

  • Lilla Roberts Pieni Roobertinkatu 1-3 Helsinki Finland (map)

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.   

Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan Strateginen Kumppani -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen sekä Suomen Mr. Tunneälyn Mikko Parikan vinkit, keissit ja tutkimustiedot strategisten asiakkuuksien kasvattamisesta. 

Tämä koulutus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista pidetään hyvää huolta.

Päivän agenda:

Osa 1 - Oikeiden asiakkaiden valinta & suunnitelmien laatiminen

●     Mitkä ovat kriteerit strategisten asiakkuuksien valinnassa?
●     Myyjän rooli avain- ja strategisissa asiakkuuksissa
●     Miten rakentaa voittava asiakkuussuunnitelma

Osa 2 -  Johda & kasvata asiakkuutta tunneälyllä
●     Miten tunnistaa eri päättäjien ja vaikuttajien henkilökohtaiset motiivit ja intressit?
●     Suhteiden rakentaminen asiakkaiden avainhenkilöiden kanssa
●     Miten sitouttaa asiakas mahdollisimman laajaan yhteistyöhön?

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 24 % . Hinta muille 590 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Valmennus on osa Menestyksen reseptit johdolle -kokonaisuutta, jonka muut julkaistaan pian.


Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut mm. suositut Miljoonamyyjä ja Strateginen Kumppani -kirjat.

Mikko Parikka on Adeptus Partners Oy:n ratsastava toimitusjohtaja. Mikko onkin usein sanonut, että jos haluat kehittää tunnetaitojasi, niin hyppää hevosen selkään. 

Liike-elämän Tunnetaito-valmentajana korkeaa arvostusta nauttivan Mikon elämäntehtävänä on pureutua työyhteisöjen tunne- ja asenneperäisiin voimavaroihin. Mikon valmennuksissa raivataan tilaa uuden oppimiselle ja muutetaan ihmisten ajattelua täytyy-asennosta haluan-ajatteluksi. Mikon ihmiskeskeiset tunneäly-valmennukset eivät ole pehmeää hyssyttelyä, vaan hyvin tavoitteellista itsensä ja sitä kautta koko tiimin kehittämistä tuottavien tunteiden avulla. 

Mikko käsittelee Tunneäly-aiheita kirjoituksissaan, joita voit seurata Myyntiesteet™-blogissa. Mikon löydät myös LinkedIn:sta sekä Instagramista. Lisäksi voit halutessasi liittyä yli 2700 jäsenen Tunneäly myyntityössä LinkedIn-ryhmään, jossa tunneälyyn liittyviä artikkeleita julkaistaan laaja-alaisesti.

 
Previous
Previous
October 25

Menestyksekäs myyntistrategia

Next
Next
November 1

Voittavan myyntijoukkueen rakentaminen