Back to All Events

Social Selling myyjälle

Myynnissä toimivat ammattilaiset ovat varmasti kuulleet termistä social selling, mutta kuinka moni on aidosti päässyt pöhinästä pintaa syvemmälle ja saanut teemasta omaan myyntiarkeen jotain konkreettista? Toimiiko LinkedIn aidosti täydellä teholla prospektoinnissa ja kontaktoinnissa, entä miten saada aidosti seteleitä somesta vain näyttökertojen sijasta?

Tässä aamupäivässä keskitytään täysipainoisesti sosiaaliseen myyntiin (Social Selling) nimenomaan myyjien ja myynnin näkökulmasta. Mikäli haluat saada sosiaalisen myynnin kerralla haltuun myynnin näkökulmasta, tämä koulutus soveltuu sinulle, olitpa myyjä, myyntiä tekevä asiantuntija tai organisaation myynnin kehittäjä.

Kouluttajana toimii Suomen johtava social selling valmentaja Sani Leino, joka on auttanut tuhansia myyjiä ympäri maailman saamaan täydet tehot irti sosiaalisesta mediasta myynnin välineenä. Sani on itse hyödyntänyt sosiaalista mediaa myynnin välineenä erilaisissa myyntirooleissa jo vuodesta 2009.

Lämpimästi tervetuloa mukaan innostumaan ja onnistumaan!

Agenda:

  • Miksi social sellingiä hyödyntävät myyjät pärjäävät kollegoitaan paremmin?

  • Mihin myynnin teorioihin sosiaalinen myynti perustuu?

  • Sosiaalisen myynnin viisi tärkeintä elementtiä - näin saat kaikki tehot irti teemasta 

  • Myyjän ammattimainen LinkedIn profiili - miten varmistat, että oma digitaalinen ensivaikutelmasi on uskottava ja herätät luottamusta asiakaskandidaateissa?

  • Sosiaalinen kuuntelu - miten Linkedin toimii propektointikoneena tai tiedonkeruun kanavana?

  • Monikanavainen kontaktointi - miten otat somekanavat osaksi myyntimiksiä kontaktoinnissa puhelimen ja sähköpostin rinnalle

  • Relevantin ammattiverkoston rakentaminen ja verkostoituminen verkossa

  • Sisältöjen hyödyntäminen oman asiantuntijabrändin esilletuonnissa 

  • Sosiaalisen myynnin integrointi myyntiprosessiin ja oman myyntityön arkeen

  • 60 minuutin viikkotason rutiini sosiaaliseen myyntiin

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu

HUOM. Saat koulutuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalin käyttöösi.

Hinta: 

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 24 %. Hinta muille 299 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Valmennus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:

•       16.3.2023 Vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot (koko päivä live)
•       29.3.2023 Voittavan ratkaisun esittäminen (1/2 päivää verkko)
•       14.4.2023 Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen – Klousaus (koko päivä live)
•       18.4.2023 Näin kehityt strategiseksi kumppaniksi (1/2 päivää verkko)
•       20.4.2023 Uusasiakashankinnan tehopäivä (koko päivä live)
•       26.4.2023 Asiakkuuksien kasvattaminen (koko päivä live)
•       11.5.2023 Tunneäly myyntityössä (koko päivä live)

Koko Modernin myynnin työkalupakin jäsenetuhinta on 1890 euroa + alv. ja hinta muille 2350 euroa + alv. Paketin voi tarvittaessa jakaa myös eri henkilöiden kesken tai ottaa sopivimmat osat.


Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

 
Previous
Previous
May 11

Tunneäly myyntityössä

Next
Next
May 25

Myynnin psykologiaa johdolle - Tunneälyn kehittäminen myyntityössä