Myyjät useilla eri toimialoilla kipuilevat tällä hetkellä päätösten hakemisen kanssa. Myyjät kertovat, että asiakkaat keskeyttävät hankintoja, pienentävät hankintoja tai siirtävät päätöksiään tulevaisuuteen. Asiakkaat ovat myös paljon hintakriittisempiä tällä hetkellä. On siis yksinkertaisesti paljon vaikeampaa “klousata” kauppoja ja varsinkin kannattavia kauppoja.
Parhaat myyjät kuitenkin pärjäävät edelleen myös haastavilla markkinoilla, joten tulemme tässä webinaarissa tarkastelemaan parhaiden myyjien menetelmiä asiakkuuksienhallinnan ja myyntiprosessin näkökulmasta.
Tässä webinaarissa opit:
- Miten B2B-päättäjät normaaleissa olosuhteissa tekevät päätöksiä?
- Miten päätöksenteko muuttuu heikossa markkinatilanteessa?
- Miten myyjä varmistaa menestymisensä tässä markkinatilanteessa?
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Kenelle: Webinaari sopii hyvin sekä myyjille että myyntijohdolle.
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Webinaari alkaa
10.00 Webinaari päättyy
HUOM. Saat myös tallenteen ja esitysmateriaalin käyttöösi.
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 79 euroa + alv 24 %. Hinta muille 99 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut mm. suositut Miljoonamyyjä ja Strateginen Kumppani -kirjat.