Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä.
Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita markkinointi- ja myyntiteknologioita valittaessa sekä konkreettisia esimerkkejä, miten välttää kalliit ja tuskalliset teknologiaprojektit. Lisäksi käsittelemme käytännössä sellaisia työkaluja ja teknologiaratkaisuja, jotka tuhannet myyjät ja markkinoijat ovat aidosti ottaneet hyötykäyttöön ja hyödyntävät niitä omassa arjessaan tehokkaasti.
Valmentajina toimivat modernin myynnin ja markkinoinnin moniottelijat Sani Leino ja Mikko Seppä, joilla on molemmilla yli vuosikymmenen käytännön kokemus erilaisten työkalujen ja teknologioiden hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Sen lisäksi heillä on yli 500 myyntivalmennuksen ja kymmenien teknologiaprojektien kokemuksella kertynyt vahva käytännön käsitys siitä, missä mikäkin teknologia toimii aidosti myynnin arjessa.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Päivän agenda:
Ex-teknologiakonsultin likaiset paljastukset - Näin sössit tärkeän teknologiahankkeesi tehokkaasti!
Käytännön kokemuksia ja tärkeitä huomioita kansainvälisesti palkitun teknologiatoimittajan arjesta asiakkaiden parista yli kymmenen vuoden ajalta.
Tärkeät huomiot ja alleviivaukset markkinointiteknologioita valittaessa
Näin vältät valtavat ja turhat kustannukset teknologiahankkeissa.
Esimerkkejä kansainvälisesti käytetyistä teknologioista meillä ja maailmalla.
Mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kun lähdetään valitsemaan työvälineitä ja teknologioita myynnin arkeen?
Tehokkaita työkaluja ja teknologioita parempaan prospektointiin ja sosiaaliseen kuunteluun:
- Käsittelyssä mm. Vainu, LeadFeeder, LinkedIn Sales Navigator, TweetDeckTehokkaita teknologioita tehostamaan konvertointia tai keskustelua verkossa
- Käsittelyssä mm. Drift, Giosg, Leadoo, Bit.ly, HubSpot Sales-työvälineetTehokkaita teknologioita tehostamaan verkkoneuvotteluita ja kommunikaatiota asiakkaiden kanssa
- Käsittelyssä mm. Seidat, Franz, WA Business, HubSpot DocumentsTehokkaita apuvälineitä, millä tehostaa viestintää verkossa ja automatisoida toimintaa sosiaalisessa mediassa
- Käsittelyssä mm. erilaiset ääniteknologiat, Buffer & Pablo, Canva, Vidyard
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 449 euroa + alv 24 %. Hinta muille 559 euroa + alv 24 %.
Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Myyntijohdon polku järjestetään syksyllä 2021 seuraavasti:
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli - se pitää saada kuntoon nyt! 7.10.2021 (Pia Hautamäki ja Henna Niiranen)
Menestyksekäs myyntistrategia 2.11.2021 (Petri Parvinen ja Jan Ropponen)
Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat 17.11.2021 (Sani Leino ja Mikko Seppä)
Tunneäly myyntityössä 2.12.2021 (Mikko Parikka)
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.
Mikko Seppä on sarjayrittäjä, keynote-puhuja ja tietokirjailija.