Valistuneiden ja valtaistuneiden ostajien aikakaudella myyjiltä odotetaan aivan eri tason arvontuotantoa kuin aiemmin. Myyjien ja myyntiorganisaatioiden tuleekin kyetä vastaamaan alati nouseviin asiakasodotuksiin, samalla kun ympäröivät markkinavoimat vaativat yhä tiukempaa tuloksentekokykyä.
Miten siis pitää pää pinnalla nopeasti muuttuvassa myyntimaailmassa ja nousevien odotusten ristipaineessa?
Tässä webinaarissa modernin myynnin valmentaja Sani Leino tulee jakamaan oppeja voittavilta myyjiltä ja organisaatioilta, miten varmistaa kova tuloksentekokyky ja modernit asiakasta paremmin palvelevat myyntimallit.
Lämpimästi tervetuloa mukaan innostumaan ja onnistumaan!
Saat webinaarista myös tallenteen käyttöösi.
Agenda:
- Nousevien odotusten ristipaineet - miten pitää pää pinnalla?
- Osaatko ostajaa? - mitä asiakkaat odottavat kaupallisilta kumppaneilta?
- Modernin myynnin 4 T:tä - näin varmistat, että päivität myyntisi nykyaikaan
- Tekoäly ja teknologia - tuoreiden trendien uhat ja mahdollisuudet
- Myynnin muuttomat menestystekijät - noudata näitä niin tulos seuraa
- Viisi konkreetista vinkkiä loppuvuoden myyntiin
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Webinaari alkaa
10.00 Webinaari loppuu
Hinta:
Webinaari on maksuton.
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.