Ilman oikeaa myyntistrategiaa ja sen laadukasta toteutusta paraskin strategia jää ylimmän johdon ja hallituksen unelmaksi ja yritys ei saavuta asetettuja tavoitteita.
Myyntijohto on vastuussa siitä, että yrityksen strategia toteutuu halutulla tavalla rakentamalla siihen sopivan myyntistrategian ja jalkauttamalla sitä systemaattisesti.
Tässä valmennuksessa pureudumme myynnin johtamisen ikuisiin ja tärkeimpiin fundamentteihin sekä katsomme, miten parhaiden myyntiorganisaatioiden myyntijohto rakentaa myyntistrategiansa ja johtaa myyjiä.
Valmennuksen jälkeen tavoitteiden saavuttaminen on selkeämpää ja helpompaa. Päivän aikana poimit vähintään 2-3 välittömästi toteutuskelpoista ideaa omaan käyttöön.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Agenda:
Kasvuajurien määrittely ja sitä palveleva myyntikonsepti
Liiketoimintamallin mukainen myynti - esim. tuote-/projekti-/palvelu-/ratkaisumyynnin erot
Kasvuhakuisuuden käytännöt ja tavoitteen asettaminen
Kaupallisten toimenkuvien uudistaminen ja työsopimusten rukkaaminen
Strategiasta myyntisuunnitelmaksi ja päivittäiseksi johtamiseksi
Viitekehys myynnin suunnitteluun
Millä varmistat riittävän myyntipanoksen: tarpeeksi, oikeita asioita, riittävän hyvin
Johtamisharjoitus
Oman myyntisuunnitelman teko
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 24 % . Hinta muille 590 euroa + alv 24 %. ,
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
PS. Valmennus on osa Menestyksen reseptit johdolle -kokonaisuutta, jonka muut osat julkaistaan pian.
Petri Parvinen on professori, jolla on pitkä kokemus sekä akateemisesta maailmasta että liike-elämästä ja hallitustyöstä.
eMBA, KTM Lauri Kurki toimii twoday Finlandin myynnin kehitysjohtajana.
Laurin intohimona ovat myynnin teoriat ja se, miten ne tuodaan ymmärrettävässä muodossa organisaatioiden päivittäiseen tekemiseen. Lauri on tutkinut kahden yliopistotutkinnon verran myynnin johtamista ja konsultoinut satoja yrityksiä niin myynnissä kuin myynnin johtamisessa ja järjestelmissäkin. Samalla Lauri on itse toiminut myynnin johtotehtävissä ja myyjänä. Hän käy myös luennoimassa yliopistoissa ja korkeakouluissa myynnistä ja myynnin johtamisesta.