Isot päätökset, jotka liittyvät yrityksen tärkeisiin kumppanivalintoihin tehdään johtoryhmätasolla, mutta liian harva myyjä kuitenkaan pääsee keskustelemaan johdon kanssa, saatikka esittämään ratkaisunsa ylimmälle johdolle, joka loppupeleissä asiasta kuitenkin päättää.
Jan Ropponen on haastattelut 100 eri organisaation toimitusjohtajia selvittääkseen miten ylimmän johdon kanssa toimitaan menestyksellisesti. Tämä koulutus perustuu sekä näiden haastattelujen tutkimuslöydöksiin ja havaintoihin että parhaisiin käytäntöihin strategisten asiakassuhteiden rakentamisessa.
Osallistumalla opit mm.
Miten rakennat suunnitelman, jonka avulla pääset strategisen kumppanin asemaan?
Miten strategisena kumppanina toimivan myyjän tulisi toimia asiakasorganisaation eri tasoilla?
Miten saat tapaamisia sovittua ylimmän johdon kanssa?
Miten toimia tapaamisissa, jotta löydätte uusia strategisesti merkittäviä yhteistyömahdollisuuksia?
Miten saada ehdotus parhaiten läpi, kun sinä tai jokin toinen henkilö asiakasorganisaatiossa esittää ehdotuksen ylimmälle johdolle?
Miten toimit muiden kontaktien kanssa asiakasorganisaatiossa, jotta he haluavat auttaa sinua tapaamaan ylintä johtoa?
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Kenelle: Koulutus sopii hyvin sekä myyjille että myyntijohdolle.
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
HUOM. Saat myös tallenteen ja esitysmateriaalin käyttöösi.
Hinta:
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 24 %. Hinta muille 299 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!
Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.