Back to All Events

Asiakkuuksien kasvattaminen

  • Hotel Haven Unioninkatu 17 Helsinki Finland (map)

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.   

Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot asiakkuuksien kasvattamisesta. 

Tämä koulutus sopii sekä myyjille että kaikille muille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista, pidetään hyvää huolta.

Päivän agenda:

Osa 1 - Oikeiden asiakkaiden valinta

  • Mitkä ovat kriteerit asiakkuuksien valinnassa?

  • Asiakkuuden luokittelut ja erilaiset hoitomallit

  • Lojaalit asiakkaat ja heidän merkityksensä

Osa 2 -  Taktiikat: miten kasvattaa tärkeitä asiakkuuksia

  • Myyjän rooli avain- ja strategisissa asiakkuuksissa

  • Miten rakentaa voittava asiakkuussuunnitelma

  • Suhteiden rakentaminen asiakkaiden avainhenkilöiden kanssa

  • Miten sitouttaa asiakas mahdollisimman laajaan yhteistyöhön?

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 290 euroa + alv 24 % . Hinta muille 390 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmä- ja pakettitarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Jan Ropposen missiona on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisaatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. Hän on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.

 
Previous
Previous
September 29

Uusasiakashankinnan tehopäivä - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?

Next
Next
October 10

MAKSUTON WEBINAARI: Lisää myyntiä tiimisi vahvuuksiin keskittymällä - löydä myyntitiimisi piilotettu potentiaali!