Tietotyöläiset ovat singulariteettipisteessä. Tekoäly tulee täysin mullistamaan tavan, millä toimimme. Se on tärkeydessään ja murrospotentiaalissaan verrattavissa siihen, mitä kamera teki kuvataiteelle – kuvataide ei lakannut olemasta, mutta se muuttui olennaisesti. Mitä tämä murros tuo myynnin tai markkinoinnin parissa työskenteleville tietotyöläisille? Sanalla sanottuna mahdollisuuksia. Tarkalleen mitä mahdollisuuksia? Tästä School of Salesin vieras Jone Korpi kertoo tässä maksuttomassa webinaarissa.
Agenda:
1. Johdanto tekoälyyn ja asiakashankintaan
Lyhyt johdanto tekoälyn käytöstä asiakashankinnan tehostamisessa. Pohditaan, mitä tekoäly on, miten sitä käytetään ja ennenkaikkea miten se voi auttaa yrityksiä hankkimaan asiakkaita tehokkaammin.
2. Tekoälyä hyödyntävät työkalut ja alustat ja niiden potentiaali
Esitellään joitakin suosittuja tekoälyä hyödyntäviä työkaluja ja alustoja, joita voit käyttää asiakashankinnan tehostamiseen sekä pohditaan niistä saatavaa hyötyä.
3. Käytännön case-esimerkkejä tekoälyn käytöstä uusasiakashankinnassa
Keskustellaan erilaisista tavoista, joilla tekoälyä voidaan hyödyntää myynnissä ja markkinoinnissa. Tähän sisältyy case-esimerkkejä eri toteutuksista ja käyttötavoista.
4. Kysymykset ja keskustelu
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Webinaari alkaa
9.45 Webinaari loppuu
Jone Korpi on myynti- ja markkinointialan pioneeri, jolla on jo pitkä kokemus tekoälyn hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Hän on kouluttanut ja workshopannut useita yrityksiä aina Orion Pharmasta ja Verkkokauppa.comista pk-sektorin asiantuntijayrityksiin. Jonea kiitetään erityisesti taidosta selittää monimutkaisetkin asiakokonaisuudet selkeästi ja ymmärrettävästi. Hänen koulutuksensa ovat aina vuorovaikutteisia ja osallistavia, joten voit odottaa innostavaa oppimiskokemusta ja mahdollisuutta jakaa omia ideoita ja kysymyksiä.
Päivätyössään Korpi toimii operatiivisena johtajana Ideallylla, joka on 40-päinen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijayritys. Hän kirjoittaa tällä hetkellä myös esikoiskirjaansa myynnin ja markkinoinnin integroimisesta. Kirja julkaistaan syksyllä 2024.